Meditation

Jag har försökt meditera många gånger utan att lyckas. Är det någon som kan tipsa något bra sätt så är jag tacksam. Det senaste jag försökte med var youtube guided meditations men jag har väldigt svårt att släppa alla tankar. Att man sen har ett par kattungar som flyger och flänger i rummet hjälper kanske inte till :D Nåja, jag såg faktiskt en meditationscd i ett snabbköp men köpte den inte. Ångrar mig lite nu men just du hade jag inte tid och lust att titta närmare på den. Jag vill nog gärna ha en meditationscd som jag verkligen tycker om, en halvdåligt kommer jag aldrig att lyssna på igen och känns dom ett dåligt köp. Youtube är ju bra eftersom där finns en massa olika. Har ni tips på bra meditationscd:er eller bara generella tips så tar jag ytterst tacksamt emot den. Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0