Regressionscd

Idag gjorde jag äntligen slag i saken och köpte mig en regressionscd. Ska bli otroligt spännande att se om den fungerar på mig. Om jag kommer att "se" mina tidigare liv eller inte.

Man vet ju aldrig, kanske har jag aldrig levt innan ;) Nåja, ikväll när jag lägger mig kommer jag att koppla in min bärbara cdspelare i öronen och sen bär det av till svunna tider.

Väldigt spännande kommer det att bli i vilket fall som helst. Detta är något jag har funderat över ett bra tag nämligen. En fullständig rapport kommer så fort jag har lyssnat på cd:n.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) Allt bra med dig idag? :D Ha en härlig kväll! kram

2010-08-31 @ 22:09:11
URL: http://insidesara.blogg.se/
Postat av: livingawiccanlife

Hej!Tack de är bara bra här :) kram

2010-09-07 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0