Solen skiner....

Äntligen, äntligen är det sommar. Eller ja de är varmt åtminstone och soligt. Lika mycket som jag längtar till hösten och mörker när den tiden kommer längtar jag nu efter ljus och värme.

Efter vad som känns som veckor av regn och rusk är det nu äntligen soligt och varmt. I flera dagar har solen lyst och nu när helgen kommer tänker jag göra det mesta av den. Jag tänker äta ute, sola, påta i trädgården och bara bli ett med jorden och vädret. Har köpt en massa plantor som vill ner i jorden.

Tänker tvätta en massa och hänga ut, tänk er bara doften av lakan som har hängt ute och torkat. Så ut i solen med er och ta till er av krafterna, för det tänker jag göra.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0