Kurs...

Nu har jag på allvar tagit itu med min kurs. Jag avslutade på dag 10 i den förra bloggen och har sedan dess kommit fram till dag 19.

Är någon intresserad av vad dom andra 8 dagarna har innehållit är de bara att höra av sig. Nu när våren äntligen är här så har jag fått ny kraft känner jag. Sommaren kommer att innehålla en massa saker för min del och kursen kan bli lidande, men jag ska göra mitt bästa för att hålla igång den.

I går kväll när jag satt och läste i mitt material så kom jag på att de hade varit väldigt trevligt med en typ av studiecirkel runt wicca-kursen. Ibland känner man att man vill bolla lite ideér med någon annan än sig själv.

Kanske drar jag igång något sådant, men inte förrän till hösten i så fall. Jag får spåna lite på om de ska vara en onlinekurs eller en i verkliga livet. Att träffas hade kankse varit trevligast men inte alltid genomförbart. Nåja jag får se hur jag gör.

Lite mer bilder kommer jag att sätta in här på bloggen, de kan jag i alla fall lova. I den förra hade jag inga bilder alls av olika skäl. Men bilder på mina redskap och diverse annat kommer att läggas in här de kan jag lova.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0