Räv

Idag träffade jag en livs levande räv. Ville bara dela med mig av upplevelsen.

Jag var på promenad med hunden och då rätt som det var kom en räv och korsade vår väg. Jag vet inte om hunden eller jag blev mest förvånad. Vi tvärstannade i alla fall och bara stirrade.
Räven å andra sidan brydde sig inte det minsta om oss utan fortsatte sin färd rakt fram som om han eller hon inte ens lade märke till oss.

Ett mäktigt möte var det i vilket fall som helst. Någonting jag kommer att bära med mig ett bra tag framöver.

I Djurens språk av solöga kan man läsa om räven: Ett kreativt sinne finner alltid en lösning. Min gåva till dig är att lita på dig själv.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0