Snart jul...

Inte klokt vad tiden springer iväg, snart är det jul. Jag tycker de är inte många månader sen det var full sommar. Hur ska man hinna allt egentligen?

Jag brukar vara så strukturerad och skriva listor långt innan jul. I år har jag inte hunnit nånting tycker jag. Visserligen har de hänt en hel del som har gjort att jag inte kunnat göra allt som vanligt. Men slut på omskyllningarna, nu får jag sätta fart ;)

Julklappslistor har jag åtminstone hunnit skriva, så jag vet på ett ungefär vad alla ska få i julklapp. Idag tänker jag städa, dammråttorna tar snart över här hemma. Men för att citera en klok man: Bättre med lite skit i hörnen, än ett rent helvete.

Vad gör ni till jul? Vad är måste i ditt hem? Jag ser framemot att höra vad ni tycker är viktigt. Jag älskar gamla traditioner och att julen ska göras precis som den alltid har gjorts. Aldrig att jag skulle kunna åka till Thailand eller Kanarieöarna över jul. Nej, de ska vara gröt, skinka, tomte, gran och klappar.

Bäst jag slutar skriva och ser om jag kan sätta igång med min städning istället.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥

Hoppas att allt är bra med dig!



Gå gärna in på våran framgångsrika blogg och gissa på vilken världsberömd-kändis som Hanna haft sex med! De 5 första som svarar rätt får en länk :D



LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/ja-jag-har-legat-med-en-kandis-1.html

2010-11-15 @ 14:51:04
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0