Distanskurs inom wicca.

Sagt och gjort, efter en massa funderande och velande har jag bestämt mig för att erbjuda distanskurs inom wicca. Jag har ju i många inlägg pratat om att lära ut, att starta hemsidor, forum eller skola. Just nu känns de som ett lite för stort projekt.

Men en distanskurs  känns om ett bra alternativ. Jag kommer att gå tillväga så att ni som är intresserad av att lära er får helt enkelt höra av er. Ni kan höra av er här på bloggen eller till mailadressen:  [email protected] 
så ska jag starta en blogg som enbart ni som vill vara med på kursen kommer att ha adress till.

Vad kommer då kursen att innehålla? 

Den kommer att ta upp lite av varje, från grunden och framåt. Ni kan även själva fråga efter specifika ämnen som eventuellt kan ingå i kursplanen. Jag kommer att utgå från boken wicca a year and a day. Men även lite örtkunskap kommer att ingå.

Hur lång blir kursen?

Även där kan de variera lite. Vill nån hoppa av efter ett tag är de helt okej. Men tumregeln är att så länge jag har något att lära ut och så länge ni vill lära er så håller vi på.

Vad händer om jag inte hinner med riktigt i kursen?

De fina med en distanskurs är att ingen behöver känna att den kommer efter. Alla får göra detta i sin egen takt.

Vad kommer det att kosta?

Detta är helt gratis och på frivillig basis. Vill du prova på och sen inte tycker de är något för dig så är det bara att sluta. Jag kommer inte att ta ut någon avgift eftersom jag anser att alla som vill har rätt att lära sig.

Har ni andra frågor eller vill anmäla er så är det bara att maila eller att skriva en kommentar här på bloggen.

Blessed be


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vill va med.

2010-10-13 @ 10:57:49
Postat av: Elin

Anmäler mig till kursen :)

2010-10-13 @ 10:58:32
Postat av: Isabelle

Jag vill vara med, vad kommer det att kosta?

2012-03-03 @ 20:52:26
Postat av: Livingawiccanlife

Isabelle: Tyvärr är kursen slut för tillfället.

2012-03-04 @ 19:28:24
URL: http://livingawiccanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0