Kursen

Jag har fått in en del anmälningar redan nu. Först av allt vill jag säga att det ska bli jätteroligt att lära känna er :)

Ni som har anmält er får gärna skicka ett mail till min mailadress som finns i inlägget: distanskurs inom wicca. och berätta lite om er själva. Bara så jag får ett hum om vilka ni är och vad för kunskaper ni redan har.

Ni får gärna ge förslag på vad ni vill lära er mer om. Ni som har skrivit upp er kommer att få personliga brev från mig över mail, där jag berättar mer om vad kursen ni kan förvänta er av kursen och när den startar. Ni kommer även att få adressen till en sluten blogg där bara ni kan läsa.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: elina

Hej :)

Hoppas allt är bra med dig? :)

Kicka gärna in på min blogg ett tag ifall du vill, hoppas du gillar den :)

Vilka skor tycker du att jag ska köpa?:)

Ha det gött!



-BIAUTY

2010-10-16 @ 10:20:19
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0