Andlig guide

Fick en ingivelse och gick in i en butik här i staden som säljer lite new age-prylar. Där hittade jag en Nu har jag en cd som heter Möt din andlige guide. Efter en stunds funderande så fick den följa med mig hem.

Har inte lyssnat på den än eftersom jag inte har haft riktig tid. Vill inte stressa igenom den  bara för att. Utan när jag väl lyssnar på den så ska de vara en dag när jag har tid och lugn och ro.

För övrigt tycker jag de ska bli spännande att lyssna igenom den. Man kan ju möta sin andlige guide på många olika sätt. En guidad meditation har jag aldrig testat dock.

Jag har redan mött min andlige guide i mina drömmar så jag vet vem han är. Frågan är hur det är lättast att få möta sin guide.

Efter jag har lyssnat på cd:n lovar jag att berätta hur det gick. Till er som väntar på en recension på regressionscd:n så kan jag bara be om ursäkt och berätta att jag har fortfarande inte hunnit lyssna på den.

Den cd:n är ganska lång så de tar ju ett tag och lyssa igenom den. Man ska ju ha tiden till det. Denna är dock relativt mycket kortare så jag bör hinna med det inom de snaraste.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0