Att jobba olika tider

Just nu har jag ett jobb som innebär att jag alltid jobbar tisdagförmiddag. Efter det så är det olika dagar jag jobbar. Samtidigt som jag kan tycka att det är jätteskönt att ha dagar mitt i veckan jag är ledig så kan det kännas lite när man måste jobba många dagar i sträck.

Denna veckan kommer jag att jobbar tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Det betyder att måndag och onsdag är jag helledig. I måndags passade jag på att åka och handla en massa jag har inte hade hemma. Idag är min plan att bara ladda mina batterier inför jobbhelgen.

En sak jag redan har gjort idag är att tanka bilen, städa huset och bada hunden. Eftermiddagen kommer jag att spendera framför dvd-spelaren och bara koppla av. En Harry Potter-film kommer det att bli. Något jag är barnsligt förtjust i, jag tror att jag väljer den första delen att se om.

Imorgon blir det en tidig morgon, 06.00 börjar jag och jobbar till 13.00. Inte så lång dag kanske men det känns när man är uppe redan klockan 5 på morgonen.

Det kommer att bli samma tid på fredag. På lördag däremot kommer jag att jobba 10.00 fram till 18.00 och samma på söndag.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Elise

fin blogg =)

2011-04-07 @ 19:11:32
URL: http://www.elisebandling.devote.se
Postat av: e m m i e

fin blogg ( :

2011-04-08 @ 14:11:49
URL: http://oohme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0