Bloggtorka

Just nu känner jag att jag har bloggtorka, vad ska man skriva om egentligen? Jobbet känns lagom kul att berätta om, tvivlar starkt på att ni är så intresserade av när och hur mycket jag jobbar.

Mitt magiutövande ligger som alltid på is under tiden jag jobbar. Kreativiteten finns bara inte när man måste gå upp 5 på morgonen. Nästa vecka kommer jag förhoppningsvis att vara nästan helt ledig. Då ska jag äntligen ta itu med min magiska sida.

Min Book Of Shadows behöver nog ses över, kompletteras och ändras. Jag har en book of shadows i ringpärmsformat så man kan lägga till, plocka bort och flytta om som man vill. Jag har även en vanlig där jag skriver ner sådant jag vet att jag inte kommer att plocka bort. Det som alltid känns relevant.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0