BOS

Som jag har utlovat tidigare kommer jag att lägga in lite bilder av min BOS idag. Eller rättare sagt mina BOS, jag har som sagt fler stycken.



Detta är min lilla receptbok. Där skriver jag in alla recept jag får till mig.



Såhär ser den ut inuti, bortse från min dåliga handstil ;)



Min ringpärm, där allt som flyttas ofta förvaras. Även tidingsurklipp och liknande.



Lite scrapbooking-känsla på vissa sidor.



Medan andra sidor är matnyttiga tidningsurklipp, oftast laminerade för hållbarhetens skull.



Min tredje bos, en färdigköpt bok där jag skriver in sådant jag vill spara.



På insidan av pärmen.



En random sida i boken.

Detta är mina BOS just nu. Det kommer säkert att komma fler, ändras och tilläggas.

Blessed be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0