Fullmåne

Då var de dags för fullmåne igen. Jag brukar göra en "resa" varje fullmåne till en magisk plats. Så även denna är det tänkt.

Under mina resor har jag träffat på både det ena och det andra väsendet. Några trevliga, andra mindre trevliga. Charmen med mina resor är att jag aldrig riktigt vet vem eller vad jag ska träffa på.

Den första gången jag reste minns jag hur skrämd jag blev av alla sorters väsen jag fick träffa. Jag intalade mig länge att jag hade drömt alltsammans. Det finns säkert många som hävdar att jag verkligen har drömt allt, till dom kan jag bara säga att mina upplevelser är mina och inget jag kommer att gå i svaromål för.

Är någon av er blogg-läsare intresserade av att lära er mer om fullmåneresor kan jag rekommendera trådar på http://haxor.ifokus.se/ annars kan ni fråga mig så berättar jag mer.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0