Huskurer

Jag gillar verkligen huskurer. Att man kan ta något man redan har hemma och slippa äta en massa piller. Självklart ska man inte exprimentera om man inte är fullt frisk. Man ska heller inte exprimentera med giftiga växter, man kan faktiskt dö av växter.

Men jag talar just nu om lite harmlösa huskurer, vitpeppar mot illamående. Ingefära fungerar på samma sätt. Svart te mot mörka ringar under ögonen. Blåbär mot diarré. Det finns tusen och åter tusen olika huskurer, somliga fungerar andra fungerar inte på mig.

Nu är jag intresserad av vad ni bloggläsare har för huskurer? Kanske har ni någon riktigt bra jag kan skriva ner i min book of shadows.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0