Jobbhelgen över och nu är det sommar helt plötsligt.

Jobbhelgen gick mycket fortare än vad jag trodde den skulle göra. Hux flux hade jag jobbat alla mina timmar och var på väg hem. Skönt att det kan känns så med ibland.

Vädret har helt slagit om, från att ha varit kallt, dimmigt, blåsigt och allmänt ruskväder har det idag varit riktigt sommarväder. 19 grader varmt i solen som sken från en klarblå himmel.

Jag älskar årstidernas växlingar, men just iår har vi helt missat våren tycker jag. Nåja, jag ska inte klaga. Skönt med värme och sol.

Nu ska jag ut i min trädgård och beskära rosorna, kanske blir det lite plantering med innan dagen är slut.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0