Llewellyn's 2011 witches' calendar

Idag har jag köpt mig en llewellyn's 2011 witches' calendar. Jag har i många år funderat på att köpa en kalender enbart för häxbruk men i slutändan har jag använt en helt vanlig köksalmanacka. Först i år har jag gjort slag i saken och köpt en riktig kalender.

Nu har jag inte läst igenom den riktigt än, men jag har redan sett en massa spännande fakta i den. Ska bli riktigt kul att gå igenom den.

Det står en massa matnyttigt på varje datum. Dessutom några långa uppsatser om lite olika ämnen. Alla wicca högtider finns med t.ex. Det står när det är sol och månförmörkelser, om det är ny, full eller halvmåne. Som sagt en massa roliga fakta. Dessutom en massa olika födelsedagar och andra historiska händelser.

Jag är väldigt nöjd med mitt inköp.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0