Ny vecka

Veckorna går så fort så fort just nu tycker jag. Inte länge sedan det var yule och nu är det snart litha igen.

Denna jobbveckan bjuder på ledig dag måndag, alltså kan jag hitta på vad jag vill idag. Sovmorgon till 9 idag och sedan bär det av till stan för att handla lite sådant jag behöver, t.ex salviasmudges.

Tisdag kommer att innehålla jobb som vanligt, likaså onsdag och torsdag. Händer det inget oförutsett så kommer jag att få vara ledig fredag. Inte helt fel att börja och sluta veckan med fridagar.

Lördag och söndag kommer jag förhoppningsvis att vara ledig, men man vet aldrig. Efter denna veckan så är det påskveckan. En högtid jag verkligen älskar. Hur firar ni er påsk?

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0