Skog

Ikväll har jag varit ute och vandrat i skogen och bara njutit av naturen. Det blir alltför sällan man tar sig tid och bara vandrar ut, utan ett tydligt mål.

Jag fick se ett rådjur bara ett par meter från mig. Jag vet inte vem som blev mest förvånad, jag eller rådjuret. Hon stod en stund och bara tittade på mig och jag gjorde likadant. Sen vände hon och gick sakta inåt skogen igen.

Flera andra djur smög runt och tittade lite nyfiket på mig. Ekorrar, fåglar, harar och diverse andra smådjur fick jag ögonen på.

Jag kan verkligen rekommendera er att gå ut och bara gå i skogen utan mål. Att inte känna någon stress, ha gärna mobiltelefonen med. Men låt den stå på ljudlös eller ännu hellre stäng den under tiden du vandrar.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0