Lära sig och växa

Av olika orsaker blev helgens resa en besvikelse. Vad kan man lära sig av det? Att inte allting går som man vill bara för man vill de. Kanske kan man växa som person i och med att man tampas med besvikelser.

Just när det händer ser man inte att det kanske kan föra något positivt med sig. Men har man fått smälta besvikelsen så inser man att man kanske ska välja en annan väg och gå vidare.

Helgen var nyttig för mig åtminstone, jag fick se sidor hos personer jag aldrig har sett innan och det gör att jag kan fatta rationella beslut angående framtiden.

Jag vet att det låter väldigt kryptiskt, men med hänsyn till personerna det handlar om så väljer jag att inte berätta något ingående. Nog sagt om det.

Jag hoppas era helger blev produktiva åtminstone. Fullmånen lyste med all sin glans och spred sitt gyllene sken. Jag hyllade månen och framför allt Hekate, hon fick bli min inspirationskälla denna helg.

Blessed be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0