Bloggpaus

Som ni kanske har märkt har jag haft en längre bloggpaus. Det har inte känts inspirerande att skriva och jag har inte känt att jag haft något av värde att dela med mig av.

Därför bestämde jag mig för att ta en paus, både från bloggen och från datorn i allmänhet. Det som känts minst bra är att ni läsare har möts av samma inlägg hela tiden ni har besökt bloggen.

Jag vill rikta ett stort tack till er som oförtröttligt har kikat in även om det inte funnits några nya inlägg. Jag lovar att bättra mig nu och uppdatera bloggen oftare.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Asynja

Men å! Välkommen tillbaka!

Har saknat dig. blir glad



Jag har också haft ett flera veckor långt blogguppehåll. Men nu har jag också kommit igång igen.

Kram!

2011-12-21 @ 14:11:08
URL: http://waytowicca.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0