Ny litteratur

Idag valde jag att köpa en bok på ica av alla ställen. Jag har länge gått och sneglat på den men inte kommit mig för att köpa den.

Idag kallade den extra starkt på mig och fick därför följa med mig hem.

Mytologi Gudar, hjältar, myter

Jag har inte hunnit mer än att kika i den, men jag är säker på att den kommer att bli ett underbart tillskott till min digra samling av böcker. Om inte annat kommer den att bli bra referensmaterial när mitt minne sviker. Jag lovar att lägga in bilder på den så snart jag har fotograferat den.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Asynja

Spännande!

Jag har också just nu en bokköparattack. Kan inte låta bli. Bli besatt. Älskar böcker...

Mooahaha!

2011-12-29 @ 20:41:50
URL: http://waytowicca.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0