Envist

Jag har drabbats av en riktigt envis influensa. Den vill inte riktigt släppa taget. De har också blivit så att jag har inte haft ork eller vilja att blogga.

För en som aldrig är sjuk så är detta så ovant. Nåja jag ska inte gnälla det kunde vara mycket värre.

Nu till någonting roligare. Jag har fått klartecken att driva ett forum om ett specialintresse jag har. Det är så roligt. Tyvärr får jag inte berätta mer än, lanserningen är inte klar. Men så fort jag får klartecken så lovar jag att berätta de här.

Vad har annars hänt? Jag har blivit med ännu en katt. En kille som helt sonika flyttade in en dag. Så kan de gå ;)
Han bestämde sig helt enkelt att han ville bo hos mig, efter massor av annonserande och kollande hit och dit så har jag resignerat inför tanken att han kommer att bo hos mig.

Magiskt har det varit ganska tunnsått just nu. Jag har inte känt någon inspiration till att arbeta magiskt. Min hälsa har ju varit en stor bidragande orsak. Men jag ska försöka utföra lite ritualer nu så jag kan återfå min kraft.

Blessed be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0