Kvällslektyr

Jag har läst en massa skönlitteratur om kvällarna nu ett tag. Men känner nu att det skulle vara roligt med något inte fullt så lättsmält. Problemet är att jag inte vet vad jag ska läsa. Visst jag har en massa "magi" böcker i hyllan som formligen skriker efter att få bli lästa.

Vad läser ni på kvällarna? Har ni några bra tips på intressanta böcker?

Jag började med Silver Ravenwolfs bok Halloween men tröttnade nästan med en gång. Hmm något att fundera över med andra ord.

Jag får kanske ta något av Cassandra Eason så länge. Problemet med dom flesta böckerna är att dom är så grundläggande. Jag skulle hemskt gärna vilja läsa något lite mer matnyttigt om man säger så.

Nåja jag får fundera vidare imorgon. Nu börjar klockan bli mycket och även om jag inte är så trött så kallar sängen. Kanske får jag göra en drömspell så jag kan drömma något spännande inatt istället.

Blessed be och godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0