Lååångt mellan inläggen...

Jag ber om ursäkt för mina glesa blogginlägg men mycket har varit på tapeten. En vän till familjen gick bort hastigt med begravning som följd. Det tog både tid och energi.
Energi som inte riktigt fanns från början. När sedan det började lägga sig så åkte jag på en riktig förkylning.

Jag som inte har varit förkyld på 4 år. Men nu slog de till rejält. Snorig, ont i halsen och hostig. Honung är något jag använder flitigt nu. Även äppelcidervinäger, kan varmt rekomendera det. Jag är en flitig användare av min nässköjare just nu.

Jag hoppas att energin kommer tillbaka inom kort. Det känns dom de börjar bli dags för lite vårritualer nu nämligen. Nu när solen börjar visa sitt ansikte igen så har jag börjat planera för våren och sommarens planteringar. Inte så avancerat än men lite örter vars frön är inköpta och såklart alla goda grönsaker. Det smakar så mycket bättre när man kan gå ut i sin egen trädgård och plocka middagsmaten.

Jag ska verkligen försöka uppdatera bloggen lite mer och även hemsidan, ni har väl inte glömt att titta in där?
Adressen är www.haxanshemvist.n.nu

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0