Ledig söndag

Ja, vad gör man när man oväntat har fått en ledig söndag? Helt ledig är jag i och för sig inte. Har en grej bokad senare idag, men i det stora hela är jag ledig.

Ingen sambo hemma att ta hänsyn till, tråkigt på sitt vis och skönt på sitt. Jag tänker kolla igenom alla mina häxgömmor och rensa ut det gamla. Kanske titta om jag behöver något nytt.  Salvia vet jag att jag skulle behöva mer av.

Jag har många tarotlekar som jag tänker kolla igenom, eventuellt kanske jag lottar ut en här på bloggen.
Ja, ju mer jag tänker på det desto klarare känns det. Jag kommer att lotta ut en tarotlek här på bloggen.

Det är leken Tarot of the cat people av Karen Kuykendall. Den talar inte till mig, jag älskar katter och ville ha den när jag såg den. Men den har aldrig talat till mig så som en del andra har gjort.



Det är den andra leken från vänster som lottas ut. 

För att vara med i utlottningen vill jag att du skriver i en kommentar varför just du vill ha leken. Lycka till!

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0