Mailstrul

Mail är en jättebra uppfinning, man behöver inte skicka fysiska brev utan kan skicka ett brev snabbt och enkelt. När det fungerar.

Min mail har strulat från och till ganska länge nu. Tillslut blev jag riktigt trött på den och startade en ny. Men nyfiken som jag är så försökte jag gå in på min gamla mail idag och hör och häpna det gick :)

Konsekvensen blev dock att jag hade gamla mail jag tyvärr inte har kunnat svara på. Idag har jag fått iväg svar till alla som hade mailat mig.

Men skulle det vara så att du skickar ett mail till mig som jag av någon anledning inte svarar på. Skicka då en kommentar här så jag ser att någon vill ha tag i mig.

Blessed be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0