Vår?

Mitt tjat om när det äntligen ska bli vår fortsätter ;) Idag hörde jag åtminstone vårfåglar. Men sen började det snöa så jag antar att vi får vänta ett tag till på våren.

Varje vårtecken kan få min dag att gå i rosenrött. Endera dagen fick jag syn på en liten vintergäck som försökte spricka igenom mullen och nu börjar äntligen vårfåglarna sjunga så smått.

En annan rolig sak är att sajten jag väntade på att få lanserad äntligen har blivit det. Det är en sajt om cocker spaniels. Länk dit är: http://cockerspaniel.ifokus.se/

En trevlig sajt för alla som tycker om cocker spaniels eller äger dem.

En annan trevlig sak är att bloggen har fått så många läsare. Jag vill tacka er för att ni läser och är det något ämne ni skulle vilja läsa mer om så hoppas jag att ni säger till mig så ska jag göra mitt bästa.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0