Nytt år

Då är vi inne på det nya året: 2011. De kommer att bli svårt att komma ihåg att skriva årtalet. Jag har alltid lika svårt att komma ihåg vilket år det är. Reklamginglar på tv kan jag lära mig utantill men vilket år det är, de har jag svårt för.

Vad händer då i era liv? Mitt rullar på som innan tycker jag. Inga särskilda nyheter, jag ska försöka ta tag i bloggen och hemsidan lite mer. Jag har nämligen fått förtroendet att överta hemsidan www.haxanshemvist.n.nu
Det känns som en riktig utmaning.

Gör gärna ett besök på sidan och berätta vad just ni tycker jag ska skriva om på sidan. Som det är nu så lägger jag bara till en del texter jag tycker behövs och fyller på i tomrummen. Längre fram kommer jag att lägga upp en hel del mer matnyttiga texter hade jag tänkt.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: elina

vilken fin blogg du har :) allt bra med dig idag ? :D kraaaaaaaaaam

2011-01-05 @ 14:45:51
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Chawo

Awwwh vad söööt du var :O<333

2011-01-05 @ 17:50:42
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: livingawiccanlife

Tack :) Allt är bra här.

2011-01-05 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0