Första riktiga semsterdagen

Idag har jag officiellt semester :) Så otroligt skönt. Dagen kommer att spenderas i fördjupning av min BoS, jag har som jag redan berättat här en ringpärm som ser ut som jag vet inte vad.

Jag kommer att försöka strukturera upp den lite bättre och se över vad som behöver uppdateras. Hur ser era BoS ut?

Just nu saknar jag mest av allt en skrivare till datorn, det finns så mycket material på nätet jag skulle vilja skriva ut. För att inte tala om bilder som jag önskar jag kunde skriva ut. Skrivare finns definitivt på min önskelista.

Sen kan jag i och för sig tycka att en BoS ska vara handskriven och inte utskrifter från en skrivare. Men som komplement hade jag önskat att jag kunde skriva ut sidorna.

En annan sak jag har funderat över är att många av er önskar att jag skriva ner mer formler här. Jag har ju en hel uppsjö med formler i min bok men vet inte hur mycket och hur avancerade jag ska lägga ut på ett allmänt forum som ju faktiskt en blogg är. Tyvärr kan man inte lösenordskydda sina inlägg här som man kan på andra bloggställen. Funderingar pågår hur jag ska kunna lägga ut lite mer avancerat material utan att väldigt unga får tag i det.

Kanske skaffa en underblogg som bara som mailar mig får lösenordet till och kan läsa på? Jag gjorde så med kursen jag hållde. Endast dom som gick kursen kunde ju läsa där. Har ni några bra förslag på hur jag ska göra så berätta gärna.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0