Semester

Idag börjar jag min semester. Helt otroligt skönt, jag har jobbat en väldig massa nu ett tag och det känns. Eftersom jag är timvikarie så blir det perioder med massor av jobb och perioder när jag nästan inte jobbar alls.

Men sedan i påsk har jag jobbat mer än heltid, det sliter enormt på både kropp och själ att jobba så mycket. Men sånt är livet. Hur som helst så har jag semester i 2 veckor nu och jag kommer inte att ta ett enda extrajobb.

Det enda jobbet jag kommer att utföra är att stå på marknad, men det känns inte som ett regelrätt jobb utan mer som en hobby. Man träffar en massa roliga människor och får se så mycket kul under tiden. Långa dagar blir det även där, men det uppvägs av att man kan göra precis vad man vill.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0