Sista semesterdagen

Då var den sista semesterdagen här. Man fattar inte att 2 veckor kan springa iväg så fort.

Semestern har utnyttjats väl åtminstone. Jag har sålt på två marknader under totalt 4 dagar. Har träffat häxvänner från när och fjärran. Fyllt på mitt skafferi. Fyllt på min bokhylla. Tagit en dag till att komma närmare naturen och jorden, även gudinnorna har fått påhälsning av mig.

Nu känner jag åtminstone att jag har kunnat dra en massa kraft ur jorden så jag är taggad att börja jobba igen. En tråkig sak som hänt är att en släkting gått bort. Ni som har mig på facebook har såklart redan läst om detta och vet vad som har hänt.

Nu ser ju inte jag döden som ett nödvändigt avslut utan att alla lever kvar på sätt och vis. Men det känns alltid ändå när någon av de våra försvinner.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0