Många dagar utan inlägg...

Ibland vill inte tiden räcka till riktigt och då går de många dagar utan att jag uppdaterar bloggen. Jag har jobbat som ett litet skållat troll nu denna veckan, därav inaktiviteten här.

Jag hoppas ni gillade formlerna jag lade in. Vill ni ha fler så är det bara att hojta till så lägger jag in fler. Jag är ganska restriktiv med hur mycket jag lägger ut här på ett såpass öppet forum som en blogg är. Många läser, dom flesta vet jag inte vilka är och kan därför inte bedömma om vad som är passande att publicera öppet.

Men är det någon särskild formel, eller en särskild ritual ni önskar er så skriv en liten kommentar så lovar jag att leta upp en passande ritual eller formel i min bok of shadows.

Blessed be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0