Morgonstund har guld i mun....

Även idag var jag vaken redan vid 5-tiden. Dock valde jag att inte gå upp förrän vid halv åtta. När man jobbar väldigt tidigt i vanliga fall så vaknar man såklart tidigt på helgerna med.

Dom enda som gör mig sällskap på morgonen är mina kära katter. Till och med hunden väljer att sova vidare. I morse gick jag en promenad med en något motvillig hund. Vid den tiden är naturen magisk, daggen ligger kvar, fåglarna sjunger och alla vilda djur rör sig i skog och mark.

Jag kan verkligen rekommendera att ni åtminstone en gång går ut väldigt tidigt på promenad bara för att känna på det magiska i naturen. Man kan nästan förnimma älvorna som dansar på ängen och tomtar och troll som kilar i väg mellan träden. Som sagt, gör detta en gång i alla falla bara för att känna på atmosfären.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Ariadne

Intressant blogg! Jag kommer att komma tillbaka och läsa ofta :)

2011-05-29 @ 13:21:33
Postat av: livingawiccanlife

Vad roligt att du tycker det. Du är varmt välkommen att läsa. Kom gärna med förslag på vad du vill läsa om så ska jag göra mitt bästa för att tillgodose det :)

2011-05-29 @ 16:54:18
URL: http://livivngawiccanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0