16. Favorit häxwebbplats (er).

Ännu en svår fråga. Det finns en del platser på nätet där jag läser haxor.ifokus.se är en sådan plats. Däremot skriver jag ytterst sällan där. Jag trivs inte helt med klimatet på sajten.

Det fanns en väldigt bra sida för gudinnetroende där jag var medlem för några år sedan som tyvärr är nedlagd nu. Det var en klar favorit.

Annars brukar jag söka mycket information på nätet. Det gäller att ha ett kritiskt sinne när man läser bara och inte tro att allt som står verkligen är sant.

Kanske är jag lite gammaldags för jag gillar böcker bättre än att läsa på nätet. Det blir verkligare för mig att får fysiskt hålla i en bok när jag läser, istället för att scrolla med en mus.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0