Söndag

Ännu en vecka har gått, ibland undrar jag var tiden tar vägen. Det känns som veckan bara består av måndagar och fredagar.

Idag är det dessutom farsdag. Förutom att fira min egen far så väljer jag att fira mina förfäder. Jag ger dom offergåvor och skänker en extra tanke till dom män som funnits i släkten innan jag blev en del av den. Vill man så kan man ju kontakta dom, men detta året nöjer jag mig med att låta ljuset som brinner representera mina tankar.

Jag fick en fråga i veckan om att utföra en kärleksritual för en bekant. Jag har alltid varit ganska ovillig att utföra kärleksriutaler eftersom jag inte tycker om att manipulera den fria viljan. En ritual för att främja kärlek i allmänhet är jag däremot helt med på att utföra för hennes räkning.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Linn

Godmorgon!

Allt bra :-)?

2011-11-18 @ 08:43:47
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: william

vilken god tanke att tänka på alla männen i ens släkt:D ska nog också började med det:D



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina "Innocent" modell bilder som jag tog på min vän:D?

2011-11-18 @ 20:30:57
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0