Oj, så länge sedan

jag bloggade sist. Tiden har verkligen inte räckt till för mig.

Det jag har ägnat mig åt är att jobba, bra mycket mer än 100%. Jag har fått bli jourhem åt en kattunge som skulle flaskmatas var tredje timme och på det så har det varit mycket annat.

Jag hoppas innerligt att livet lugnar ner sig lite nu. Om inte annat så börjar kvällarna bli längre, det mörknar inte alls så tidigt längre utan man kan hinna göra lite utomhus när man kommer hem.

Jag har gått en hel del i skogen när jag har haft en ledig stund. Tycker alltid att skogen kan få mig att varva ner som inget annat lyckas med.

Nu är det dags för min kvällskaffedos och en bok om mytologi som har ropat på mig länge.

Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0