24. Din måntecken

Mitt måntecken är tvillingarna. Ditt måntecken visar dina känslor och känslomässiga reaktioner, hur du upplever och reagerar på din omgiving. Ditt undermedvetna jag helt enkelt.

Tvillingarna i månen

Tvillingarna har mycket känslor men inte särskilt djupa känslor. Dom är sociala, nyfikna och debatterar gärna. Många kan uppfatta dom som kyliga och ytliga eftersom dom inte är överdrivet intresserade av andras problem och liv. Dom är charmiga, väldigt flörtiga och mycket toleranta. 

Bra egenskaper

En underhållare
Ingelligent
Älskar att prata
Ungdomlig
Nyfiken och livlig
Varm och kamratlig
Anpassar sig
En bra älskare

Dåliga egenskaper

Skvallerbytta
Ombytlig
Opålitlig
Rastlös
Nervös
Dubbelnatur
Slug
Har svårt att slutföra projekt
Ytlig i kärlek

Mycket stämmer in på mig, men annat kan jag inte helt hålla med om. En underhållare kan jag vara i rätt sällskap, älskar att prata är helt rätt, ungdomlig är svårt att avgöra själv. Nyfiken är bara förnamnet ;) Varm och livlig kan jag också hålla med om. Har lätt att anpassa mig till nya situationer så det passar in. En bra älskarinna är jag inte rätt person att uttala mig om. Det kan bara den jag varit i säng med säga.

Dom dåliga egenskaperna då, skvallerbytta är jag inte. Jag är mer mussletypen, det jag vet stannar hos mig så länge det inte är något kriminellt. Ombytlig är jag till en viss del. Opålitlig hoppas jag att jag inte är. Rastlös kan jag lätt bli om jag inte känner att jag har tillräckligt att göra. Nervös blir jag sällan. Dubbelnatur, tja det är vi nog alla mer eller mindre. Slug, kan jag säkert uppfattas som ibland. Svårt att slutföra projekt har jag inte. Jag älskar att slutföra det jag påbörjar. Ytlig i kärlek är jag verkligen inte, älskar jag så gör jag det av hela mitt hjärta.

Detta var mitt måntecken. Vill du räkna ut ditt eget kan du göra det på den här sidan: http://www.astroguide.se/

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Vintervargen

Mitt måntecken blev Vågen. Jag har inte läst särskilt mycket om astrologi och visste inte att vi har måntecken :) Blessed be.

2012-03-02 @ 18:49:37
URL: http://modernwicca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0