Förkylning

Har åkt på en ny förkylning. Inte så farligt denna gången dock, lite snorig bara men har inte haft så mycket energi för bloggen.

Idag är det min födelsedag, åren går och inte blir man så mycket visare heller ;) Jag har haft en fantastisk dag, med många grattis och fina presenter. En fjäderpenna och bläck blev mycket uppskattat av mig, den ska användas till att skriva i min skuggornas bok.

Vädret här nere i skåne har varit ljuvligt idag, 20 grader varmt och man fick nästan en känsla av sommar. Jag gick en liten runda i skogen och passade på att ta av mig skor och strumpor. Mitt i sommaren vågar jag inte riktigt eftersom det vimlar av orm i skogen. Men nu kändes det ganska tryggt.

Blessed be

Kommentarer
Postat av: Elena-Maria

Grattis i efterskott!!! =)

gött med fint väder på den stora dagen =)



Blessed be!

2012-03-28 @ 21:08:52
URL: http://wiccanfusion.blogspot.com
Postat av: Vintervarg

Grattis på födelsedagen i efterskott! Hoppas du mår bättre nu och vilket ljuvligt väder du fick på din födelsedag - en present från Gudinnan till dig :)



Fjäderpennor är roliga, men de jag har haft har inte varit helt enkla att skriva med... det kan i och för sig bero på att jag gjort dem själv... Blessed be!

2012-03-29 @ 12:23:51
URL: http://modernwicca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0