Foruminställningar

Är med på ett forum där jag träffat på en skrattretande individ som säger sig "jaga häxor och trollkarlar på nätet". Hen påstår sig ha en kristen mission att frälsa världen då antar jag. 
 
Yngre medlemmar tar väldigt illa vid sig av denna person medan jag själv mest skrattar åt eländet. Har denna individ inte lärt sig något av historien? Vem känner inte till häxbränningarna och vilka som var dom mest onda på den tiden?
 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att denna individ hittar hit och förklarar för mig:
  1. Hur hen ska hitta häxorna och trollkarlarna på nätet.
  2. Vad ska hen göra med nämnda häxor och trollkarlar när hen väl hittar dom?
  3. Vad hen vill med sitt sagda uppdrag?
Nja, jag tror mest det är en liten människa bakom tangentbordet som inte har något vettigt att göra av sin tid ;)
 
Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0