Elever

Hur ser ni på det där med att ha elever som man lär upp?
Jag har haft elever ett antal gånger och det har fungerat bra, både dom och jag har varit nöjda med samarbetet. Men nu har jag fått frågan igen om jag vill lära upp en ung tjej och jag vet inte längre.
Det känns å ena sidan spännande att få visa en person in i magins värld, men det är ju samtidigt ett stort ansvar. För tillfället är jag småbarnsmamma och vet inte hur mycket tid jag kan lägga på eleven, jag vill ju gärna göra ett bra jobb. Å andra sidan går jag ju hemma och har mycket tid när dottern sover.
Klurigt det här, jag får helt enkelt fundera ett tag på det och se vad vi kommer fram till.
 
Blessed be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0