Utmaningsfortsättning

För ett par år sedan eller rättare sagt 2,5 år sedan publicerade jag en lista där jag skulle skriva om olika saker i 44 dagar nu kommer jag äntligen att slutföra den. Den hade tyvärr fallit lite i glömska. Listan kommer här:
 
 

En utmaning

Jag fick en utmaning att under 44 dagar berätta lite mer om mig och min tro. Jag lovar att göra mitt bästa. Här är listan på vad dagarna kommer att innehålla.


1.
Vilken är din häxbakgrund?

2. En myt eller berättelse från folklore.

3. Häxverktyg: athame.

4. Bild av naturen (vatten element).

5. En favorit gudinna.

6. En favorit Gud.

7. Luftelementetet.

8. Ett foto av en magisk plats utomhus.

9. Ett favorit mytologiskt djur.

10. Ditt soltecken.

11. Häxverktyg: oljor.

12. Bild av naturen (luft elementet).

13. Vilka är några av de häxböcker som påverkat dig?

14. En favorit hedniska semester du firat.

15. Tankar om livet efter detta?

16. Favorit häxwebbplats (er).

17. Bild av naturen (eld element).

18. Har du haft några övernaturliga upplevelser?

19. Eld element.

20. En bild av en tarot eller Oracle-kortet och dess innebörd.

21. En favorit doft.

22. Aktuell månfas.

23. En favorit ljus.

24. Din måntecken.

25. Vad tycker dina nära och kära om din häxväg? Vet de? Varför eller varför inte?

26. En  häxpodcast.

27. Bild av naturen (jord elementet).

28. En bild av en häxas jag-vill-det-nu!

29. Vatten elementet.

30. Häxverktyg: trollstav.

31. En favorit hednisk / häx film.

32. En hednisk / häxigt konstverk.

33. Älva som du väljer.

34. Runa som du väljer.

35. Något som jag tror att folk som inte vet mycket om hedendom / trolldom borde veta.

36. Blomman av ditt val, och dess magiska egenskaper.

37. En berömd hednisk / häxa!

38. Häxverktyg: kittel.

39. Något som inspirerar dig.

40. Din altaret, om du har en!

41. En ritual du har gjort.

42. En favorit naturande.

43. Ett magisk recept.

44. Häxans val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0